31 marca 2020

Obowiązek wpisu do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR)

13 kwietnia 2020 r. upływa termin zgłoszenia do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR) spółek wpisanych do KRS przed dniem 13 października 2019 r. Brak rejestracji może skutkować wysokimi karami
10 marca 2020

Umowa kredytu indeksowanego do CHF w Getin Noble Bank S.A. nieważna w całości

Sukces prawników Kancelarii Czarniak Baszczyn s.c. w sprawie dotyczącej żądania unieważnienia umowy kredytu indeksowanego do CHF w Getin Noble Bank S.A. przed Sądem Okręgowym w Krakowie
5 marca 2020
Prawo nieruchomości

Kolejna wygrana w sprawie zwrotu ubezpieczenia niskiego wkładu własnego (Bank Millennium S.A.)

Kolejny sukces prawników Kancelarii Czarniak Baszczyn s.c. w sprawie o zwrot kosztów ubezpieczenia niskiego wkładu własnego dotyczącego kredytu frankowego w mBank S.A.
2 marca 2020
Prawo nieruchomości

Kolejna wygrana w sprawie zwrotu ubezpieczenia niskiego wkładu własnego (mBank)

10 grudnia 2019
Prawo nieruchomości

Jakie odszkodowanie należy się za posadowienie instalacji przesyłowej na prywatnej działce?

Kwestia wynagrodzenia za posadowienie instalacji przesyłowej na obcej działce
30 maja 2019

Sukces w sprawie o odzyskanie pieniędzy z polisolokaty Open Life T.U. Życie

Tytułem wstępu wskazać należy, iż tzw. polisolokata, miała być  alternatywną dla lokaty bankowej formą oszczędzania. Zawierając taką umowę Klienci zobowiązywali się regularnie wpłacać składki, które miały być inwestowane przez Ubezpieczycieli w  rożnego rodzaju jednostki uczestnictwa ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych.
9 grudnia 2018
Postępowanie sądowe

Wygrana w sprawie o unieważnienie umów grupowego ubezpieczenia na życie

Uprzejmie informujemy, iż wprowadzonej przez naszą kancelarię sprawie przeciwko Towarzystwu Ubezpieczeń na Życie Europa S.A., Sąd Okręgowy w Warszawie w dniu 15 października 2018 roku, wydał […]
4 września 2018
Prawo nieruchomości

Termin przedawnienia roszczeń o zwrot opłat likwidacyjnych wynosi 10 lat – Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 10 sierpnia 2018r.

11 czerwca 2018

Toksyczne Aneksy, czy warto je podpisać i dlaczego nie.